top of page

Verzend- en retourbeleid

1. Verzendbeleid

​

Levertijd

  • Bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen verwerkt en verzonden.

  • Levering in België: 1-2 werkdagen.

  • Levering in Nederland: 2-4 werkdagen.

  • Levering in Duitsland: 3 - 5 werkdagen.

 

Omdat onze producten met de hand gemaakt worden, kan de levertijd uitzonderlijk afwijken. Gelieve bij vragen contact met ons op te nemen. Dit kan via het contactformulier, onze chatbox of via info@candleboutique.be. We reageren zo spoedig mogelijk.​

​

Verzendkosten

  • België: vanaf 4.25 euro en gratis bij bestellingen boven €50.

  • Nederland: vanaf 9.60 euro en gratis bij bestellingen boven €75.

  • Duitsland: vanaf  10.00 euro en gratis bij bestellingen boven €75.

​

Bezorgdienst

  • Wij verzenden via [naam van de bezorgdienst, bijvoorbeeld Bpost, PostNL of DPD].

  • Zodra je pakket is verzonden, ontvang je een trackingnummer om je bestelling te volgen.

 

Afleveradres

  • Zorg ervoor dat het afleveradres correct is ingevuld. Foutieve adressen kunnen leiden tot vertragingen of extra kosten.

 

Afhalen

  • Afhalen is mogelijk op afspraak op ons adres in Zoutleeuw. Neem contact met ons op voor meer informatie.

​​

Beschadigde of verloren pakketten

  • Wij doen ons best om je bestelling veilig te verzenden. Als je pakket beschadigd of verloren raakt tijdens het transport, neem dan binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op.

  • Stuur duidelijke foto’s van eventuele schade mee.

​​​

​

2. Retour- en omruilbeleid

​

Bedenktijd
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.

​

Voorwaarden voor retourzending

  • Het product moet ongebruikt en in originele staat zijn.

  • Verzegelde producten mogen alleen geretourneerd worden als de verzegeling intact is.


Procedure

  • Meld je retour aan via e-mail: info@candleboutique.be.

  • Verstuur het product binnen 14 dagen na aanmelding terug naar:

Candle Boutique
Ganzenkooi 3,

3440 Zoutleeuw, België

 

U bent verantwoordelijk voor het correct invoeren van het afleveradres. Kijk dit dus goed na alvorens uw bestelling of retourzending definitief te maken. 


Kosten
De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het product defect of verkeerd geleverd is.

​

Terugbetaling
Na ontvangst en controle van de retour storten wij het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) binnen 14 dagen terug. 
Als een product beschadigd is of niet is aangekomen, neem dan zeker contact met ons op. We zoeken dit samen met jou uit en vergoeden de bestelling indien bewijs is geleverd.

​

Uitzonderingen
Maatwerkproducten en producten die op verzoek gepersonaliseerd zijn, kunnen niet geretourneerd worden.

  • Naar welke landen verzenden jullie?
    Wij verzenden momenteel binnen heel België, Nederland en Duitsland. Indien jij in een ander land woont en graag een bestelling zou willen plaatsen, neem dan contact op met info@candleboutique.be om de mogelijkheden te bekijken.
  • Wat moet ik doen als mijn bestelling stuk aankomt?
    Het kan al eens gebeuren dat jouw bestelling stuk aankomt. Indien dit het geval is, vragen wij jou om een e-mail te sturen naar info@candleboutique.be waarin je jouw bestelnummer noteert alsook een foto van het kapotte product. Indien wij het bewijs ontvangen hebben, krijg je de optie om een nieuw product gratis opgestuurd te krijgen of om het bedrag teruggestort te krijgen op jouw rekeningnummer.
  • Ik heb geen track & trace code ontvangen. Wat nu?
    Geen reden tot paniek. Neem contact op met ons via de chatbot of via info@candleboutique.be. Wij krijgen bij iedere bestelling een track & trace nummer en zullen je deze zo spoedig mogelijk bezorgen.
  • Hoe lang duurt de verzending van mijn pakket?
    De verzending van jouw pakket hangt voornamelijk af van de postkoerier die jij koos om het pakket te laten leveren. Gemiddeld bedraagt de levertijd voor adressen in België 1 tot 2 werkdagen na het verwerken van je bestelling en 2-4 werkdagen voor adressen in Nederland en 3 tot 5 werkdagen voor adressen in Duitsland.
  • Kan mijn gewenst product gepersonaliseerd worden?
    Ja, het is mogelijk dat wij gepersonaliseerde stickers maken tegen een kleine vergoeding. Neem hiervoor contact op met ons via de chatbox of via info@candleboutique.be.
  • Is het mogelijk om een samenwerking aan te gaan?
    Ja, wij staan open voor bepaalde samenwerkingen zoals voor het aanbieden van onze producten in jouw eigen winkel of het maken van reclame voor onze producten via sociale media indien wij van mening zijn dat jouw volgbereik groot genoeg is. De details van een samenwerking worden onderling besproken zodat beide partijen tevreden zijn.
  • Wie zijn we?
    Candle Boutique, Ganzenkooi 3, Dormaal, 3440, België​ ​ E-mail: info@candleboutique.be​​ ​ Klantendienst: +324 91 07 92 42
  • Help & informatie
    Verzenden en retour Privacyverklaring Algemene voorwaarden Betaalmethodes FAQ
  • Over ons
    Over ons Onze geuren

WIE ZIJN WE?

Candle Boutique, Ganzenkooi 3, Dormaal, 3440, België​

​

E-mail:

info@candleboutique.be​​

​

Klantendienst:

+324 91 07 92 42

 

​Btw-nummer:​

BE0770903540

HELP & INFORMATIE

OVER ONS

STA JIJ AL OP ONZE MAILINGSLIST?

Meld je aan voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen en kortingen!

  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
Candle Boutique logo's (3).jpg

@ 2025, Candle Boutique, Alle rechten zijn voorbehouden.

bottom of page